Обмін і повернення товару

Відповідно до законодавства України, обмін та повернення товару можливе у 14-денний період з моменту доставки товару. Це правило не поширюється на товари, виготовлені за індивідуальним дизайном клієнта.

Товар, який виготовляється на замовлення, підлягає поверненню тільки в тому випадку, коли він не відповідає опису або має фабричний дефект. І не підлягає поверненню, якщо виріб не підійшов за кольором, формою або розміром, затвердженим покупцем за допомогою передоплати.

Перед тим, як забрати товар у кур'єра, перевізника чи представника продавця, покупець повинен перевірити цілісність упаковки, її комплектність та переконатися, що на виробі відсутні механічні пошкодження.

Якщо покупець має хоча б один із перерахованих недоліків, він повинен зафіксувати його в акті довільного вигляду. Акт має бути підписаний покупцем, а також особою, яка здійснює доставку товару. Виявлені дефекти повинні бути зафіксовані засобами фото-або відеозйомки. Протягом одного дня покупець повинен повідомити менеджера (представника продавця або відповідального за оформлення замовлення на товар), що він виявив недоліки та хоче домовитися про заміну виробу, заповнюючи при цьому спеціальну форму на повернення товару.

Якщо ви не дотримуватиметеся вимог цієї процедури, то претензії щодо товару не приймаються.

Не приймаються до повернення товари, що втратили товарний вигляд, з будь-якими пошкодженнями, включаючи сліди складання, або товари, які не пройшли перевірку покупцем під час отримання.

У разі порушення вищеописаних умов, повернення/заміна товару провадиться тільки за умови дотримання умов, які написані нижче:
• Товар не експлуатувався.
• Виріб не збирався, а значить, немає жодних слідів складання.
• Товар зберіг свій товарний вигляд (не пошкоджений, не подряпаний, не забруднений, не зламаний).
• Вся упаковка була збережена (картонні коробки, індивідуальні пакети, плівка, пінопласт, нетканий матеріал і т.д.)
• Поверненням або заміною товарів належної якості покупець займається за свій рахунок.

Повернення чи обмін товару здійснюється виключно відповідно до письмового висновку виробника чи представника про те, що умови експлуатації товару не були порушені.

Підтвердженим фактом отримання товару та відсутності претензій до якості виробу є підпис одержувача у товарно-транспортному документі компанії-перевізника або у видатковій накладній при отриманні вантажу на складі.

По відношенню до покупця, продавець гарантує відвантаження виробів у належному (робочому) вигляді, відповідній якості та комплектації, відповідно до специфікації продукту та кількості, яка була сплачена покупцем.

Замовник, який бажає здійснити обмін або повернення товару, має виконати кілька дій:
• Перш ніж розпочати процес обміну або повернення, важливо ознайомитися з політикою нашої компанії щодо цього питання. Переконайтеся, що меблі відповідають умовам обміну/повернення.
• Зв'яжіться з нами (через Telegram t.me/dizayner_shop або зателефонуйте 0970203070) і повідомте про свої наміри здійснити обмін або повернення. Опишіть причину повернення або обміну, вкажіть точну назву товару та дату замовлення, додайте фото або відео. Після цього з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей повернення/обміну.

Щоб здійснити повернення, потрібно упакувати товар у ту саму упаковку, в якій він надійшов, і надіслати за тією адресою з якої була відправка або ж на ті реквізити перевізника, що були при доставці.

Після отримання від вас товару, ми надсилаємо заміну або якщо ви бажаєте повернути грошові кошти за цей товар, то вони будуть повернуті на картку, вказану вами, протягом 7 робочих днів.

При поверненні товару, який відповідає стандартам якості, покупець оплачує витрати на доставку, але якщо товар повертається через дефекти, то витрати на доставку покриває продавець.

0
0