Товарів в корзині: 1
Загальна сума: 28 950 грн
Доставка здійснюється по всій території Україні.
СПОСІБ ДОСТАВКИ ТОВАРУ | ТОВАР Є НА НАШОМУ СКЛАДІ | ТОВАР Є НА ВІДДАЛЕНОМУ СКЛАДІ | ВИГОТОВЛЕННЯ ПІД ЗАМОВЛЕННЯ | ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ |
---|---|---|---|---|
Адресна доставка | 1-5 робочих днів | 5-10 робочих днів | 2-8 тижнів | Від 150 грн |
Нова Пошта | 1-5 робочих днів | 5-10 робочих днів | 2-8 тижнів | Від 100 грн |
Delivery | 1-5 робочих днів | 5-10 робочих днів | 2-8 тижнів | Від 80 грн |
Також відправка вантажів може відбуватися "догрузом" за допомогою приватних перевізників.
1. Ми здійснюємо доставку в будь-яке місто за тарифами перевізника. Товар страхується на повну вартість, щоб у разі пошкоджень можна було отримати компенсацію. Вартість доставки оплачує покупець.
2. Усі меблі доставляються в розібраному стані у фабричному пакуванні через вантажне відділення або адресну доставку кур'єром обраного перевізника. Щодо наявності товару, точної вартості й термінів доставки, будь ласка, уточнюйте у менеджера будь-яким зручним для вас способом.
3. Перевірка меблів проводиться під час отримання товару. Якщо виявлені будь-які дефекти, продавець бере на себе повну відповідальність за їх усунення або повну заміну виробу.
4. Оскільки існує ризик пошкоджень товару під час транспортування, ми рекомендуємо завжди перевіряти виріб безпосередньо при отриманні на відділенні або за адресою доставки. Будь ласка, ретельно огляньте коробки та всі компоненти. У разі виявлення будь-яких пошкоджень, необхідно скласти відповідний Акт у відділенні перевізника, або під час зустрічі з кур'єром. Якщо коробка, або обрешетування має явні сліди пошкодження, обов'язково відзначте це в Акті. Після цього повідомте нас про інцидент, надіславши лист з прикріпленими фотографіями Акта, пошкодженого товару та коробок, або зателефонуйте нашому менеджеру інтернет-магазину. Ця процедура необхідна для того, щоб ми могли повторно відправити вам товар. Якщо ви не складете Акт про пошкодження, відправлений товар вважатиметься прийнятим у належному стані і будь-які претензії до перевізника не будуть розглядатися.
5. Якщо виникли випадки пересортування, нестачі або фабричних дефектів товару, про це потрібно повідомити не пізніше, ніж через 5 робочих днів після отримання посилки.
6. Продукція, виготовлена компанією, може безплатно зберігатися на складі протягом 5 днів. За зберігання з 6-го календарного дня нараховується додаткова плата.
ТЕРМІН ОБРОБКИ ЗАМОВЛЕНЬ
1. Якщо замовлення було отримане до 19:00, то воно буде оброблено в той самий день. Дата відправлення/постачання/виготовлення узгоджується з менеджером в індивідуальному порядку, в залежності від побажань клієнта і типу виробу.
2. Якщо замовлення було отримане після 19:00, то воно буде оброблено на наступний день з 10:00. Дата відправлення/постачання/виготовлення узгоджується з менеджером в індивідуальному порядку, в залежност від побажань клієнта і типу виробу.